مقام معظم رهبری:برپایی نهضت نرم افزاری و تولید علم، توقع جامعه از اهل علم است

مقام معظم رهبری:برپایی نهضت نرم افزاری و تولید علم، توقع جامعه از اهل علم است

مقام معظم رهبری:برپایی نهضت نرم افزاری و تولید علم، توقع جامعه از اهل علم است

مقام معظم رهبری:برپایی نهضت نرم افزاری و تولید علم، توقع جامعه از اهل علم است

اسپمر رایگان

این اسپمر دارای قابلیت: 

 

ارسال متون شما با سرعت و تعداد دلخواه به روم یاهو و یا هر چیزی که با آن چت میکنید! 

  

قابلیت پاسخ اتوماتیک (در صورتی که پشت کامپیوترتان نیستید.) 

 

ذخیره آی دیها 

 


اسپمر رایگان

  

توجه: 

علی رغم ویروس نبودن این برنامه(نداشتن قابلیت تکثیر و یا حتی اتوران) از سمت بعضی آنتی ویروس ها به عنوان ویروس شناخته میشود.در این صورت آنتی خود را فقط زمان استفاده از این برنامه غیر فعال کنید. 

  روم صفحه بالای روم کلیک کنید.سپس روی جعبه متن روبه روی Victim کلیک نمایید.تا نام روم وارد برنامه شود.

بعد نوشتن متنهای مورد نظر خود با کمک از عکس بالا دکمه Bomb را بزنید.متنها با سرعت به داخل روم میروند.

 
برای استفاده از قابلیت پاسخ اتوماتیک متنها را با کمک از شکل بالا تنظیم کرده و سپس دکمه Auto Respond را فشار دهید.برنامه به هرکسی که پی ام بده جواب ارسال خواهد نمود.
 
Magic Respond: این دکمه را فشار دهید.سپس بر روی آ ید یهای موجود در روم رفته و کلیک کنید تا پیام خود به خود برای انها ارسال شود

به درخواست کارگروه مصادیق مجرمانه لینک دانلود و سفارش برنامه فوق حذف شده است. 

نظرات 6 + ارسال نظر
hosein دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 ب.ظ

salam karet doroste

milad جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:16 ق.ظ http://hacker-1.tk

salam id add kon ye saram be webloge ma bezan bye bye

سنیا دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:28 ق.ظ http://www.soni20008.blogfa.com

خوش حال می شم بازم از وبم دیدن کنی راستی مطالبتخیلی جالب بود

سلام
وبلاگت زیبا بود.مواظب باش فیلتر نشی.

حسین سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ق.ظ

داداش یه سوال دارم البته دو تا
اول اینکه شما چطور به وسیله نظرات آی پی طرف رو می گیرید و می فهمید بچه کجاست
بعد اون اسمپرت می تونی سورسشو بهم بدی

سلام حسین جان
اولا خسته نباشید که همیشه همراه ما بودی.
بهت میگم.
برنامه آرش میلر که پس مسنجر میزد رو قبلا برات فرستاده بودم.ولی چرا استفاده نکردی؟؟؟
جواب سولات رو هم به pars_soft پی ام بده.

زهرا سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:16 ب.ظ http://zahrajoonam.blogsky.com

سلام.
سال نو پیشاپیش مبارک. سال خوب و خوشی داشته باشید. بدرود تا بعد.

حسین یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام داداش آرش
من همیشه باحاتم اخه کارت درسته
بعدش داداش اون برنامه که گفتی یه خاصیت و محدودیتی داشت یادته که من متاسفانه یه مشکلی پیش اومد نتونستم زیاد ازش استفاده کنم ولی یه بار ازش استفاده کردم و خدایی کار هم کرد بعدش یه چیز دیگه من اون وبلاگت رو هم رفتم اومزش ایرانیان رو عرض می کنم
خلیلی باحاله ناراحت نشی ها از سایتت هم بهتره البته برای من که تو کار یاد گیری وی بی هستم خلاصه می خواستم زود تر و به روزش کنی ممنون حاله ما رو هم درک کن و سنگین نده بعدش من ادت کردم منتظرتم تا بعد

سلام
وبلاگ مورد علاقه شما آپ شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد